perjantai 23. syyskuuta 2016

HENNAN KIRPPISLÖYDÖT

Laukkuja ei koskaan voi olla liikaa, eihän? Musta tuntuu, että kaikki kaapit pursuaa joko mun laukkuja tai kenkiä, mutta silti en halunnut jättää tätä yksilöä hyllylle lojuamaan. Kalliin hintansa vuoksi mietein kyllä kauan tän ostamista, mutta rupesin miettimään etten omista selkäreppuja kuin entuudestaan yhden. En kyllä kadu tän ostamista, sillä onhan tää nyt aika söpö! Hintaa tällä oli 10,00 €.
Kukkahattutäti ilmoittautuu, hah! Omistan jo yhden tälläisen mustan joka on näkynyt mun asukuvissakin. Nää värit miellytti jotenkin mun silmään, enkä paljoakaan miettinyt tän ostamista kun hintalappuun oli painettu hinnaksi 3,00 €. En tiedä tuleeko tälle kauheasti käyttöä, mutta varmasti pääsee mun asukuviin mukaan!
Omistan jo entuudestaan samaan sarjaan kuuluvan laukun ja kun näin hyllyssä nämä ihanat Ted Bakerin varvastossut niin en voinut olla ottamatta niitä mukaani. Oon katsonut näitä monet kerrat netistä enkä koskaan ole raaskinut ostaa näitä kalliin hintansa vuoksi. Nää on vaan niin söpöt enkä malta oottaa ensi kesään että saan nää ihanuudet jalkaan ♥ Hintaa näillä oli 5,00 €.
Omistan entuudestaan yhden nahkatakin, joka on ollut todella kovassa käytössä siitä asti kun sen ostin. Löysin mustan uudenveroisen nahkatakin todella kivoilla yksityiskohdilla ja minut tuntien en voinut jättää tätäkään ostamatta. Takkejakin multa löytyy todella paljon ja tuntuu etten kaikkia edes kerkeä käyttämään kun tilalle tulee jo uusia. Takille jäi alennuksen jälkeen hintaa 7,00 €.
Tää väri miellytti jotenkin mun silmään eniten tässä paidassa, mutta tykästyin myös paidan yläosassa sijaitseviin pieniin yksityiskohtiin. Kangas on todella ohutta, joka tekee paidasta ihanan rennon. Hintaa tällä paidalla oli 4,00 €.
Tämä ostos oli jonkinlainen päähänpistos. Ensinnäkin olen aina vihannut housuja, joissa on leveät lahkeet eikä ne ole miellyttänyt mun silmään millään lailla. Ihminen, joka vihaa näitä housuja ostaa sellaiset. Päätin vain huvikseni kokeilla näitä housuja ja katsoa miltä ne nyt sitten näyttää mun päällä. Hassua myöntää. mutta jotenkin mä tykkäsin näistä! Tiedättekö, kun joku vaate voi olla kiva, mutta samalla myös todella ruma. Nää housut on nimittäin just sellaiset. Saa nähdä tuleeko näitä näkymään mun päällä. Hintaa näillä oli 4,40 €
Vaaleita sekä revittyjä farkkuja olen etsinyt jo jonkin aikaa. Kunnes yhdestä pöydästä löysin vaaleat farkut, jotka oli revityt ja vielä hintaan 3,00 €. Nää ei ihan ollut sellaiset kun olin etsinyt, mutta tuohon hintaan nyt pystyin kuitenkin nämä ostamaan. Harvoin löytää molempia etsimiään yksistä farkuista!

Mikä oli teidän lemppari näistä kaikista löydöistä? 




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti