tiistai 13. syyskuuta 2016

MAANANTAIN ASU

 Neuletakki - H&M / T-paita - Cubus / Farkut - H&M / Laukku - Mango / Kengät - L.A Gear / Kaulakoru - Guess

Moikka! Aattelin tulla julkaisemaan teille mun tämän blogin ensimmäiset asukuvat, jotka käytiin eilen ottamassa Hennan kanssa. Tykkään itse aika yksinkertaisista asuista, enkä käytä juurikaan mitään räikeitä värejä. Toki mullakin tyyli vaihtelee päivän mukaan, joskus saatankin haluta olla vaikka kokonaan pinkki vaatetukseltani. Usein puen vaan sellaista joka tuntuu hyvälle ja näyttää mun mielestä hyvälle. Eilisen asu oli mun mielestä kiva ja ainakin vielä tarkenee ulkona ihan vain neuleella. Onneksi! Mulla ei nyt oo tämän enempää sanottavaa tästä asusta tai muutenkaan mun tyylistä, joten käännetään katseet tässä vaiheessa jo seuraavaan postaukseen. Hyvää alkanutta viikkoa kaikille!


2 kommenttia :

  1. Ihana blogi teillä!<3 Oi tykkään niin sun villatakista, ihanan syksyinen:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon! <3 Mäkin tykkään tosta myös tooosi paljon :)

      Poista