maanantai 19. syyskuuta 2016

YKSI PAITA, 3 ASUA

Yksi yhteinen tekijä kaikissa näissä asuissa on normaali valkoinen t-paita, jonka uskon löytyvän lähes kaikkien vaatekaapista. Tykkään itse tämän tyylisistä postauksista, joten ajattelin itsekin kokeilla. Sen pidemmittä puheitta mennään kurkkaamaan mun valitsemat asut! 
T-paita New Yorker / Takki New Yorker / Huivi H&M / Laukku H&M / Farkut Cubus
Kengät H&M

NRO 1 Mustat farkut yhdistettynä valkoiseen paitaan toimii valehtelematta aina! Halusin pitää tän asun yksinkertaisena, joten heitin ylleni ruskean mokkatakin tuomaan asuun vähän väriä. Mulla on ollut vähän ristiriitaisia tunteita tätä takkia kohtaan enkä tiedä pidänkö tästä takista vai en. Näyttääkö tää mun päällä saunatakilta vai kuvittelenko vain. 

 T-paita New Yorker / Nahkatakki H&M / Laukku Wish / Hattu Lindex / Housut Gina Tricot / Kengät H&M 

NRO 2 Siisti, mutta tyttömäinen asukokonaisuus. Mun ehdoton lemppari näistä kolmesta! Oon tosi huono nykyään käyttämään vaatteissa vaaleanpunaista, mutta nää housut on vaan tällä hetkellä täyttä rakkautta. Mustat paksukorkoiset kengät jalkaan ja hattu päähän niin asu on valmis. 

 T-paita New Yorker / Paita H&M / Kännykkäpussi Seppälä / Housut Vero Moda / Kengät Nike 

NRO 3 Rento ja melko yksinkertainen asu. Mulla on itellä niitä päiviä useinkin jolloin päätän pukea jotain rennonpaa ylleni, joka näyttää melko usein tältä. Rennot housut yhdistettynä valkoiseen paitaan ei petä koskaan. Päätin pitää asun rentona ja lisäsin lopuksi jalkaan lenkkarit. Tässä asussa voisin hyvinkin lähteä vaikka kaupungille. 

Mitä tykkäätte tämän tyylisistä postauksista? Haluatteko jatkossa lisää näitä? Minkä asun te valitsisitte yllenne?  


2 kommenttia :

  1. Ehdottomasti näitä postauksia lisää! :> Tykkäsin itse henkilökohtaisesti kaikista, mutta etenkin asut 1&2 iskivät minuun. :-)

    VastaaPoista