sunnuntai 7. toukokuuta 2017

HUHTIKUUN SUOSIKIT X3

Moikka! Kuukaudet kuluu ihan älyttömän nopeasti ja nyt eletään jo toukokuun puolella. Tämä tarkoittaa sitä, että on aika listata mun huhtikuun suosikit. Viime kuussa en kokeillut mitään uutta mikä olisi mun suosikkeihin päässyt, mutta käydään kurkkaamassa mun kolme ehdotonta lempparia viime kuulta!

L'oreal Pure Clay Purify Mask
Puhdistava ja mattapinnan antava kasvonaamio. Voidemainen koostumus syväpuhdistaa ja poistaa epäpuhtaudet. Tämä ei kuivata ihoa! Nimittäin iho tuntuu ihanan puhtaalta ja raikkaalta käytön jälkeen. Ehdottomasti haluan testata kahta muuta naamiota, joista toinen on kuoriva ja toinen heleyttävä sekä epäpuhtauksia poistava. Oletteko te kokeilleet näitä L'orealin Pure Clay savinaamioita?
Nivea Diamond  Suihkusaippua
Suihkusaippua sisältää öljyä mikä kosteuttaa ja jättää ihon miellyttävän tuntuiseksi. Hemmotteleva ja hyvin naisellinen tuoksu viipyy iholla vielä suihkun jälkeenkin! Tämä tuoksu on vaan jotain niin taivaallisen hyvää. Ripaus luksuta jokaiseen päivään.
Korkeavyötäröiset Mom Jeans Farkut
Yhdet mun tämän hetkisistä lemppareista joiden ympärille on helppo keksiä toimiva mutta rento asukokonaisuus. Erityisesti vaaleat sävyt näyttää hyvältä yhdistettynä näihin korkeavyötäröisiin farkkuihin.


Tässä mun kuukauden suosikit tällä kertaa. Löytyikö joukosta samoja suosikkeja?



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti