maanantai 29. toukokuuta 2017

MITÄ MULLE KUULUU?

Vastaus kysymykseen on, että mulle kuuluu tosi hyvää! Kirjoittelin teille aiemmin mun pääsykokeista ja siitä, että en tiedä yhtään miten ne meni. Tulokset on nyt jo jokin aika sitten tulleet ja kyllähän mut soveltuvuuskokeisiin kutsuttiin. Oon tosi onnellinen siitä, että mun tekemä työ palkittiin ja oon taas yhden askeleen lähempänä mun unelmaa. Kokeethan oli menneet tosi hyvin ja oon ylpeä itsestäni. Hieman hiljaisuutta on taas blogin puolella ollut, koska olen aloittanut sitten noihin soveltuvuuskokeisiin valmistautumisen. Sain tänään palautettua mun ennakkotehtäväni ja oon tosi tyytyväinen siihenkin, vaikka aluksi tuskastelin sen kanssa aika paljon. Nyt täytyy vaan valmistautua täysillä haastatteluun ja toivoa, että se menee niin hyvin, että mut otetaan kouluun sisään! 

Viikonloppuna käytiin poikaystävän kanssa pienellä reissulla Alahärmässä. Oltiin varattu meille hotelli joka oli aivan ihana! En olisi voinut olla tyytyväisempi kyseiseen hotelliin ja hotellihuoneeseen. Perjantaina syötiin hyvää ruokaa ja käytiin katsomassa uusin Pirates of the caribbean, joka ei oo ennen todellakaan kuulunut mun suosikkeihin (en ole edes niitä oikeastaan katsonut..) mutta tästä uusimmasta tykkäsin kyllä! Ajamiseenkin kului aikaa, joten oltiin aika poikki perjantaina ja loppuilta kuluikin vaan toisen seurasta nauttimiseen. Lauantaina suunnattiinkin powerpark huvipuistoon koska mä rakastan yli kaiken huvipuistoja! Oli ihanan vauhdikas päivä. Illalla suunnattiinkin auto kohti Nakkilaa ja voin sanoa, että uni tuli hyvin.
Muuten mun päivät onkin kuluneet ihan tavalliseen tapaan töissä, kavereiden kanssa ja vaan oleillessa. Ihan kohta koittaa sekin päivä kun poikaystävä kotiutuu armeijasta ♥ Ei siis valittamista! Tää kuluva viikko on kuitenkin mun viimeinen työviikko, joka on kyllä vähän haikeeta. Oonhan työskennellyt kyseisessä paikassa kuitenkin 7 kuukautta. Työkavereista ja lapsista on tullut mulle tosi läheisiä eikä millään kyllä haluaisi lähteä tuolta. Niin se vaan on että joskus on pakko jättää kiva ja tuttu paikka taakseen, mutta ehkä sen myötä aukeaa taas uusi ovi. Kesän vietän luultavasti samassa firmassa töissä kun viime kesänkin. Töitä on pakko tehdä ja ihan hyvillä mielin palaan taas tuonne! Kesän jälkeen oon toivottavasti opiskelemassa mun unelma-ammattiin. Tästä kesästä on kuitenkin tulossa tosi kiva, mulla on ainakin yhdet festarit tiedossa ja paljon muuta kivaa! Aion niin nauttia, vaikka töissä oonkin luultavasti koko kesän.

Mitä teille kuuluu? Onko teillä jo jotain isompia suunnitelmia kesälle? Kuulisin niitä enemmän kun mielelläni! Mä luulen että jatkan mun iltaa soveltuvuuskoevalmennuksen parissa ja sen jälkeen painun nukkumaan. Kivaa alkanutta viikkoa teille kaikille ♥

1 kommentti :

  1. Olis kiva jos sulta tulis vähän muitakin postauksia kun pelkkiä kuulumispostauksia.. Hennakin tekee kivasti kaikkia erilaisia niin olisi mukava nähdä sultakin sellaisia :)

    VastaaPoista