perjantai 12. toukokuuta 2017

HUHTIKUUN SUOSIKIT / AINO

Nyt olisi pitkästä aikaa mun suosikkien vuoro! Henna esittelikin muutama päivä sitten omat suosikkinsa, mutta tällä kertaa meidän listoilta ei löydy yhtäkään samaa juttua. Toisaalta aika hyvä juttu, eikö? Näin saatatte löytää paljon enemmän uusia juttuja itsellenne kokeiluun. Siitä onkin muuten vierähtänyt jo tosi paljon aikaa, kun viimeksi oon teille mun suosikkeja esitellyt, joten eiköhän mennä suoraan asiaan!
Chloes.fi pidennykset (ash blonde)
Kerroinkin jo mun viime postauksessa, että olin vihdoinkin hankkinut itselleni ihan aitoa hiusta olevat hiustenpidennykset. Nää on siis klipsipidennykset, eli tosi helppo laittaa ja ottaa pois! Jos välillä haluaakin olla vähän lyhyemmällä tukalla, se onnistuu kyllä. Nää pääsi mun suosikkeihin koska kaikki näiden kanssa on sujunut vaan niin hyvin. Toimitus oli tosi nopea, väri oli juuri oikea, hinta sopiva ja laatu on mun mielestä tosi hyvä. Vielä ei ainakaan ole mitään muutoksia havaittavissa hiusten kunnossa. Mulla on ollut nyt nää varmaankin kuukauden päivät. En voi siis muuta kun suositella näitä, jos pidennyksistä haaveilet! Tilaamaan pääset tästä. Jokaiselle löytyy tuolta varmasti se omaa hiusväriä vastaava sävy. Ja tuoltahan löytyy siis aivan kaikenlaisia pidennyksiä.
Beyoncé Heath Rush hajuvesi
Tää on vaan niin älyttömän hyvän tuoksunen! Sain tän joululahjaksi, joten siitä on jo aikaa kun oon tän saanut. Se on kuitenkin odotellut kaapissa käyttöönottoa, sillä mulla on ollut yksi toinen vakkari hajuvesi käytössä. Se kuitenkin alkaa pikkuhiljaa loppumaan, joten päätimpä kokeilla tätä, koska miksi ei? Nyt tää kuitenkin on todellakin ansainnut paikkansa mun vakkari hajuvetenä. Suosittelen että käytte tuoksuttelemassa tätä jossain, jos on vaan mahdollisuus! Ihana kukkais-hedelmäinen tuoksu valtaa kyllä koko nenän, mutta ei mitenkään liian vahvasti kuitenkaan. 
Rimmel huulipuna sävyssä 720, notting hill nude
Käytän tosi tosi harvoin mun huulissa yhtään mitään muuta, kuin huulirasvaa. En siis oikeen ole huulipuna ihmisiä, jotenkin se ärsyttää, kun sitä pitää lisäillä ja se tarttuu hampaisiin. Tän huulipunan löysin sattumalta alelaarista ihan parilla eurolla ja päätin sen ottaa kokeiluun. Tää sävy on aivan ihana ja jos joskus huulipunaa laitan, se on aina tämä jota laitan! Tää myös kosteuttaa tosi kivasti huulia ja antaa sellasen luonnollisen sävyn. Eikä tää mun mielestä mitenkään tartu hampaisiin tai oo muutenkaan "tahmainen". Kuvakin taitaa vähän vääristää sävyä, sillä ei se oikeasti ole noin ruskea. Anyway, i love it! ♥
Essence blush brush
Tänkin oon omistanut jo jonkin aikaa, mutta vasta nyt se on päässyt kokeiluun ja käyttöön. Oon ennen tehnyt mun varjostukset aivan erilaisella siveltimellä, mutta koin sen jotenkin liian kovaksi ja päätin kokeilla tätä essencen omaa, kun se mulla on tyhjänpanttina lojunut. Täähän ei varsinaisesti oo tarkoitettu varjostuksille (nimikin sen jo sanoo), mut mä oon kokenut sen just täydelliseksi niiden tekoon! Tällä saa aikaseksi ihanan pehmeät rajat, sen kummempaa häivyttelemättä. En ole todellakaan mikään super hyvä meikkaaja, joten tää riittää mulle. Jos teillä on samat tarkoitusperät kun mulla, etkä ole mikään ammattimeikkaja, niin kannattaa testata tätä! Halpa, mutta hyvä tuote. Ja tosiaan tää mun oma on tollainen joulukuosinen, koska oon sen saanut siitä essencen joulukalenterista.

Tässä nää nyt jälleen kerran sitten oli. Tällä kertaa löytyi vain neljä suosikkia, mutta en halunnut väkisin alkaa laittamaan tähän mitään tuotetta, josta en ihan oikeasti pidä ja jota en teille haluaisi suositella. Mitäs mieltä te olitte? Löytyikö joku näistä jo valmiiksi teidänkin suosikeista vai kenties vihaatteko jotakin näistä tuotteista yli kaiken? Meinaatteko laittaa jonkun näistä tuotteista kokeiluun? Haluan tähän loppuun vielä toivottaa ihanaa viikonloppua teille kaikille, nauttikaa! ♥

4 kommenttia :

  1. Tuo hajuvesi vaikuttaa niin hyvän tuoksuiselta ja kaiken lisäksi hajuvesipullo on tosi hieno ulkonäöltään.. Ihana postaus oli kumminkin ja nää kaikki oli mulle uusia tuotteita! :)

    Http://mmarmoritaivas.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  2. Tosi kivoja suosikkeja! Kaikki mulle oikeastaan uusia tuttavuuksia, tuota essencen sivellintä voisin kyllä kokeilla, kun itseltäkin se täydellinen varjostussivellin vielä puuttuu :D

    VastaaPoista
  3. Kuinka paljon sulla on tota pidennyshiusta? Näyttää vaan jossai kuvissa että sitä sais olla enemmän ettei paljastuis nii selkeesti et on pidennykset...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. 130g! Mua kiinnostais tietää, että missä kuvissa erityisen selvästi näkee et on pidennykset? :)

      Poista