tiistai 9. toukokuuta 2017

PITKÄSTÄ AIKAA

Huhhu, siitä on ihan älyttömästi aikaa kun oon viimeksi istunut koneen ääreen ja alkanut kirjoittamaan postausta. Mun pääsykoe kiireistä tulikin yli kuukauden kestävä tauko! Mulla ei vaan yksinkertaisesti enää riittänyt aika blogille, kun yritin tasapainotella lukemisen, töiden ja kavereiden välillä. Nyt kuitenkin ne paljon puhutut pääsykokeet on ohi ja päätin vihdoin istahtaa koneen ääreen kirjoittamaan teille. Mulla on ollut tänä aikana aivan järkyttävä stressi juurikin tuosta lukemisesta, mutta onneksi se alkaa nyt vihdoinkin helpottaa. Ei sitä stressiä oikeen osaa ymmärtää, ellei ole  itse samassa tilanteessa. Raumalle luokanopettajaksi haki tänä vuonna 1006 ihmistä ja 60 pääsee sisään, joten voitte vaan kuvitella sen stressin määrän, kun oikeesti haluaa päästä opiskelemaan.

Piinaavat 1,5 viikkoa on kuitenkin tulossa, sillä 18.5. saan tietää pääsykokeen tulokset. Mitenköhän ne sitten meni? Mulla itsellä ei oikeasti ole hajuakaan. Joko ne meni tosi hyvin tai sitten tosi huonosti. On niin vaikea sanoa yhtään mitään. Mä toivon todellakin että mun tekemä työ palkittaisiin ja mut kutsuttaisiin soveltuvuuskokeisiin. Nyt se on kuitenkin ohi, tein parhaani ja täytyy vaan jaksaa odotottaa tuloksia! Jos se mun paras ei riitä, ensi vuonna sitten uudestaan. 

Ajattelin, että tämä postaus voisi sisältää mun viimeaikojen kuulumisia. Oon mä kuitenkin ehtinyt tehdä paljon muutakin, kuin lukea. Kuukaudessa ehtii kyllä tapahtua niin paljon, enkä ole mistään jutuista teille ehtinyt tulla kertomaan. Mulla oli kyllä ihan älytön ikävä tätä kirjoittamista, teidän ihania kommentteja ja kaikkea tähän bloggaamiseen liittyvää! Toisaalta pieni tauko teki myös hyvää, pystyin keskittymään täysillä siihen olennaiseen. Nyt mennään kuitenkin pidemmittä puheitta katsomaan mitä oon tässä kuukauden aikana ehtinyt puuhailla.
Ensinnäkin vietin aivan mahtavan vapun ihanien naisten seurassa! Lähdin lauantaina ajamaan kohti Seinäjokea ja kolmen aikaan olinkin jo perillä. Meillä oli ohjelmassa kaupassakäyntiä sunnuntaista brunssia varten, mulle uudessa ravintolassa syömistä (oli muuten sairaan hyvää ruokaa Seinäjoen Daddy's dinnerissä!) sekä ihan vaan hengailua pitkästä aikaa yhdessä. Eipä sitä laatuaikaa tuu liian usein vietettyä yhdessä!

Sunnuntaina olikin sitten vappuaatto ja ihanan Emmin 20-vuotis synttärit ♥ Alotettiin päivä hyvissä ajoin, jo kahdeltatoista. Miia oli leiponut Emmille kakun, Emmi sai korttaje ja lahjoja ja toki sitten laitettiin valmiiksi maaailman paras brunssi. Aika kului Miian luona tosi nopeasti ja kohta olikin jo ilta. Ilta/yö vietettiin baareillessa!

Maanantai olikin vapaapäivä, heräiltiin, käytiin syömässä sekä vapputorilla! Mä en oo koskaan käynyt missään vapputorilla, joten sekin oli mulle uusi kokemus. Ainakin sain metrilakuja, haha. Maanantaina mun piti kuitenkin lähteä kotia kohti ja se tarkottikin eroa näistä ihanista naisista. Oli mulla kyllä niin hauska vappu! ♥
Oon myös lukenut tooodella paljon (sitähän ei varmaan kukaan tajunnut..), sairastellut tosi paljon ja tällakin hetkellä mulla on antibiootti kuuri päällä, päässyt vihdoin jatkamaan pretty little liarsin viimeistä kautta, shoppaillut muutamia uusia vaatteita ja juttuja kotiin, viettänyt aikaa mun ystävien kanssa, juhlinut, ostanut itselleni pidennykset koska kyllästyin olemaan lyhyt hiuksinen, testaillut uusia meikkejä, jotka ei muuten olleet kovin hyviä, käynyt liiankin monta kertaa ulkona syömässä, tehnyt kuitenkin itsekkin tosi hyvää ruokaa, käynyt katsomassa pikkusiskon taitoluisteluesitystä, kuvaillut itseäni ihan tarpeeksi, ostanut aivan täydelliset puhelimenkuoret, yrittänyt rentoutua, käynyt töissä, ikävöinyt ihan järkyttävästi ja ollut vaan! Jotain varmasti unohtui tästä listasta, mutta ei se mitään.

Niin outoa, että kuukaudessa ehtii käydä lähes kaikki tunteet läpi. Oon kokenut ihan hirveetä ikävää, epätoivoa ja tyhjyyden tunnetta. Samaan aikaan oon kuitenkin ollut ihan sairaan onnellinen, tyytyväinen mun elämään ja jopa ylpeä itsestäni. Kaikki on nyt niin hyvin kun vaan voi olla. Tiivistettynä voi siis sanoa että mulle kuuluu tosi hyvää! Mitäs teille kuuluu? ♥ Haluan vielä kiittää jokaista teistä, jotka on yhä edelleen pysyneet lukijoina, vaikka hiljaista on ollut. Oon saanut nyt aivan uuden innon bloggaamiseen ja seuraavina päivinä onkin luvassa lisää postauksia. Hyvää loppuviikkoa teille kaikille!

3 kommenttia :