tiistai 25. heinäkuuta 2017

TÄMÄN HETKEN POSITIIVISET X5

Moikka! Tällä hetkellä olen onnellinen monestakin asiasta. Ne arjen pienet mutta positiiviset asiat, kuten aamukahvin nauttiminen kaikessa rauhassa, aurinkoiset aamut, suihkun jälkeen puhtaisiin lakanoihin hyppääminen ja vapaapäivät. Näiden lisäksi on paljon muutakin, nimittäin..

ULKOMAANMATKA. Kyllä, nyt se on varattu! Tämä tyttö lähtee elämän ensimmäistä kertaa ulkomaille! Lähdetään siis neljän hengen porukalla syyskuussa Espanjaan, Gran Canarialle Puerto Ricoon.

RIPSIHUOLTO. Käytin reilu kuukausi sitten synttärilahjaksi saaneeni lahjakortin ripsien pidennyksiin, joiden ensimmäinen huolto oli muutama päivä sitten. Mulla on ennestään todella vaaleat ripset, joita hädin tuskin huomaa. Se on hassua, kuinka suuren muutoksen nämä ripset saavatkaan aikaan. Kyseessä on siis volyymiripset, joihin oon ollut enemmän kuin tyytyväinen.
WISHIN ONNISTUNUT TILAUS. Yli kuukauden odottaminen teki kerrankin tulosta! Nimittäin vaaleanpunaiset culottes housut saapuivat vihdoin perille. Ne oli juuri sellaiset kuin oli luvattu. Housut on niin mukavat ja rennot jalassa, että laitoin heti toiset samanlaiset mutta vaan mustana tilaukseen.

BLOCKFEST. Samalla neljän hengen porukalla suunnataan vielä elokuussa Blockfesteihin. Pari vuotta sitten olin kyseisillä festareilla, josta jäi erittäin hyvä fiilis. Täytyyhän kerran kesässä nyt vähintään yksillä festareilla käydä!

JÄRJESTYKSEN VAIHTAMINEN. Ostin uuden tv-tason, jonka vuoksi tuli into vaihtaa kodin järjestystä. Oon odottanut tätä niin kauan, että pääsen vanhasta tv-tasosta eroon, sillä se oli liian massiivinen tänne meille. Se on ihan paras tunne kun saa kotiin jotain uutta oli se sitten pientä tai suurta.





4 kommenttia :

  1. Nämä postaukset on aina niin kivoja! Hyvä postaus Henna <3

    tiiaemilia.blogspot.fi

    VastaaPoista
  2. Eieiei mä oon niiiin kateellinen sulle! :-D Tosta Puerto Ricosta siis! Me mentiin poikaystävän kanssa viime vuoden tammikuussaa kyseiseen paikkaan, ja joka päivä sen jälkeen oon halunnut takasin :-( Nauttikaa olostanne<3 Ja suosittelen menemään sellaselle päiväretkelle katamaraanilla, hyvä mahdollisuus nähdä delffiineitä ja matka oli muutenkin niin ihana, päästiin myös ajamaan vesiskootterilla!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kuulin kaverilta juuri tuosta ja suositteli myös samaa :) Otan innolla muita suosituksia vastaan missä kannattaisi käydä. Uskon myös, että sama fiilis tulee kun ollaan takaisin Suomessa!

      Poista