torstai 27. heinäkuuta 2017

SUMMER SHOPPING HAUL

Moikka! Pitkästä aikaa ostosten parissa, joita onkin nyt viimeaikoina kertynyt ihan kiitettävästi. Kesä on aikaa, jolloin tulee hamstrattua melko paljon vaatteita tai ainakin mulla tämä pitää täysin paikkaansa. Teen yleensä aina sen virheen, että ostelen paljon shortseja ja mekkoja, jotka jäävätkin lopulta kaapin perälle odottamaan ensi kesää ja niitä lämpimiä ilmoja. Nyt toivotaan, että ne helteet tulevat vielä! Käydään kurkkaamassa mun viimeaikaiset löydöt.
MEKKO WISH / PAITA H&M
Tämän hetkinen  heikkous, off shoulderit.  Wishiltä tilattu mekko yllätti mut nimittäin tää on toinen vaatekappale mikä kyseiseltä kaupalta on onnistunut ja vastannut kuvaustaan täysin. Tykkään älyttömästi sinisen ja valkoisen yhdistelmästä niin paidoissa kuin mekoissakin.
SHORTSIPUKU BIKBOK / PAITA GINA TRICOT
Mä muistan kun kirjoittelin tänne, että leveät hihat on ehdoton ei. Näin se mieli vain muuttuu. Nämä ei kuitenkaan ole liian yliampuvat mun makuun, että ihan kohtuuden rajoissa mennään vielä. Varsinkin shortsipuvun hihat laskeutuvat nätisti, eikä liehu kävellessä (vaikka näyttääkin kauheilta purjeilta, haha).
NAHKAHAME KIRPPIS / MOKKAHAME KIRPPIS
Hameet, joita oon alkanut käyttämään enemmän nyt tänä kesänä verrattuna viime vuoteen. Näiden ympärille saa yhdisteltyä niin erilaisia, mutta kivoja asukokonaisuuksia. Varsinkin nahkahame on mun mieleen ja ilokseni löysinkin sen kirpparilta parilla eurolla. Näitä pitäisi uskaltautua käyttämään useammin!
HOUSUT BIKBOK / CULOTTES HOUSUT WISH
Vaaleanpunaiset culottes housut on täyttä rakkautta! Edellisessä postauksessa mainitsinkin näistä housuista, jotka tilasin wishiltä. Ehdottomasti kesän lempparipökät! Mustia housuja en kauheasti ole kerinnyt käyttämään, lähinnä vaan kotona. Jos viimeistään nyt rohkenisin käyttämään näitä enemmän.
RANTASANDAALIT BJÖRN BORG / HAME NEW YORKER
Rantasandaalit on hyvät ulkomaanmatkalle mukaan jos nämä siihen asti pysyvät siistinä. Mä tykkään kun nää on melko yksinkertaiset. Hame oli oikeastaan ihan vain heräteostos, josta maksoin alennuksen jälkeen viisi euroa. Tykästyin kuitenkin tuohon alareunaan ja sen yksityiskohtiin.

Mitä te tykkäsitte, löytyykö joukosta jokin suosikki?




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti