maanantai 3. heinäkuuta 2017

LEMPI IHONHOITOTUOTTEET X2

Moikka! Tänään kirjottelen teille vähän mun ihonhoidosta, joka ei kyllä ole mitenkään ihmeellistä. Oon kuitenkin löytänyt muutaman todella hyvän tuotteen ja haluan ehdottomasti esitellä ne teille. Oon ennen ollut ja oon vielä edelleenkin vähän laiska hoitamaan mun ihoa, mutta oon kuitenkin saanut tsempattua siinä hommassa paljon. Joskus meikit saattaa jäädä naamaan, mutta mitä sitten? Nyt kesällä oon vähentänyt tosi paljon meikkaamista ja meikkaankin oikeastaan vain viikonloppuisin, joka tekee iholle kyllä tosi hyvää! En käytä mun ihonhoitoon todellakaan montaa tuotetta, mulle se toimii hyvin, jollekkin toiselle taas ehkä ei. Suosittelen katsomaan ja kokeilemaan erilaisia vaihtoehtoja omaan ihonhoitoon, oikeiden tuotteiden löytäminen voi viedä paljonkin aikaa. 

Mulla ei oo oikeastaan koskaan ollut mitään sen suurempia iho-ongelmia, kuten esimerkiksi aknea. Finnejä totta kai ilmestyy silloin tällöin ja joskus ihan tosi hirveitäkin. Epätasaisuutta ja punostutakin löytyy, mutta kenen iho olisi aivan virheetön? Ehkä tämän takia en olekkaan tarvinnut mun ihonhoitoon sen suurempaa varastoa erilaisia puteleita ja pulloja. Tässä suhteessa oon kyllä ollut onnekas. Mutta nyt vihdoin niiden tuotteiden pariin!
Dermosil Vitamin E Cleansing Mousse
Tämä tuote onkin jo jonkun aikaa sitten vilahtanut mun ja Hennan suosikeissa, jotkut saattaa muistaa! Ostin ensimmäistä kertaa tämän viime kesänä ja nyt hetki sitten tuli tilattua lisää, vaikka vanhassakin on vielä tuotetta jäljellä. Pakko sanoa, että erittäin riittoisa tää ainakin on. Puhdistan tällä siis mun meikit illalla pois, mutta joskus käytän tätä myös aamulla puhdistamaan kasvoja ja antamaan sellaista raikkauden tunnetta, vaikka meikkiä mulla ei olekkaan pois pestävänä. Tämä siis tosiaan vaahtoaa tullessaan ulos pullosta. Tosi helppo käyttää, hierotaan vaan kasvoille ja sen jälkeen pestään pois!

Parasta tässä on se, kuinka hellävarainen tämä on. Silmämeikitkin voi poistaa aivan rauhassa, ilman että tarvitsisi pelätä kirvelyä. Oon niin monia eri meikinpoistoaineitakin kokeillut, mutta aina mun silmät ovat alkaneet kirvelemään. Tämä tuote ei kuitenkaan sitä tee! Sopii mun mielestä myös kuivalle iholle, koska munkin iho on talvisin aika kuiva, eikä tämä ole todellakaan kuivattanut sitä lisää, päinvastoin. 
Vitamin E Dermosil Facial Cream
Käytin pitkään mun ihon kosteutukseen Garnierin rasvaa, joka on itseasiassa täällä blogissakin vilahtanut. Aloin kuitenkin kaipaan jotain uutta, sillä en kokenut kyseistä rasvaa siksi parhaaksi. Samalla kun tilasin tuon kasvojenpuhdistusvaahdon, huomasin dermosilin kuvastossa tämän, samaa sarjaa olevan tuotteen. Päätinkin ottaa sen kokeiluun ja oon aivan rakastunut! Tämä kuivuu ihan älyttömän nopeasti iholla, mutta myös kosteuttaa ihan älyttömän hyvin. Mun iho ei oo kosteutuksen jälkeen koskaan tuntunut niin pehmeältä kuin nyt! Muistakaa oikeasti kosteuttaa ihoanne, se on tosi tärkeetä. 

Näiden dermosilin tuotteiden hintakaan ei päätä huimaa, joten uskon, että kenellä tahansa on mahdollisuus hankkia nämä. Itseä ehkä joskus vähän harmittaa, kun jotakin ihonhoitotuotetta hehkutetaan todella kovasti, mutta hinta on ainakin mulle itselleni niin päätä huimaava, etten voi edes harkita sen ostoa kokeiluun. 

---

Nämä kaks tuotetta kulkee aina mun mukana, enkä oikeastaan kaipaakkaan muuta. Oon harkinnut, että ottaisin kokeiluun konjac-sienen ja sen varmasti teenkin lähiaikoina. Oon kuullut siitä niin paljon hyvää palautetta! Voisinkin ehkä tehdä siitä sitten jonkinlaisen kokemustyyppisen postauksen, vai mitä mieltä olette? Tilasin itselleni myös wishin ihmeellisestä maailmasta mustapääimurin. Ja kyllä, kuulitte oikein, mustapääimurin! En ole hirveästi päässyt sitä vielä kokeilemaan, mutta enstitestauksesta jäi ainakin hyvä fiilis ja aion jatkaa sen käyttöä. Tiedä sitten auttaako se oikeasti mitään, mutta kaikkea kannattaa kokeilla. Ei sillä, että mulle edes mustapäitä hirveästi olisi..:D Voi olla, että kuvittelen vain että sillä on jotain vaikutusta, mutta katsotaan! Kiinnostaisiko teitä siitä jonkinlainen postaus?

Miten te hoidatte teidän ihoanne?

1 kommentti :

  1. Nämä tuotteet alko kyllä kiinnostamaan! Mikään ei oo inhottavampaa kuin se että silmiä alkaa kirvelemään kun meikkejä pesee pois D:

    VastaaPoista