lauantai 8. heinäkuuta 2017

KESÄKUUN SUOSIKIT

Moikka! Pitkästä aikaa olisi vuorossa kuukauden suosikit mikä jäi valitettavasti viime kuulta kokonaan tekemättä. Mulla ei ollut mitään uusia suosikkeja siltä kuulta, joten miksi  sitä väkisinkään keksimään. Kesäkuussa mä löysin uusia mutta myös mun lapsuudesta tuttuja juttuja, jotka pääsivät heti mun suosikkeihin. Jos teillä on omia kokemuksia näistä tuotteista niin kuulisin niitä mielelläni!  Pidemmittä puheitta käydään kurkkaamassa mun viime kuun suosikit.  
Niiskuneidin Selvityssuihke
''Selvittää takut ja vähentää hiusten sähköisyyttä. Hellävarainen koostumus on suunniteltu erityisesti lasten hennoille hiuksille. Sopii päivittäiseen käyttöön sekä aamutakkujen selvitykseen''

Vaikka kyseessä on lasten tuote niin ihastuin siihen, kuinka tehokas tuote on kyseessä. Mulla on usein sähköiset hiukset ja päivän mittaan saan olla lähes jatkuvasti harjaamassa hiuksia. Tää on kyllä mun mielestä pitkien hiusten pelastaja nimittäin tuote tekee kyllä sen minkä lupaakin.


NYXin Lingerie Lipstick
Tuote on hyvin pigmenttinen ja pitkäkestoinen joka on aina plussaa. Tykkään siitä, miltä tämä näyttää huulilla ja siitä että tuotetta ei tarvise jatkuvasti lisäillä. Tuote on sävyssä 07. Ihanan ohut koostumus joka liukuu huulilla tasaisesti. Valinnanvaikeus näitä valitessa syntyy joten jokaiselle löytyy varmasti sopiva sävy.

Ponnarin tuuheuttaja
Ainakin mulle ponnari on se tuttu ja turvallinen arkikampaus. Poninhännästä saa kuitenkin näyttävän ja tyylikkään tällä ponnarin tuuheuttajalla, joka laitetaan hiusosioiden väliin tuomaan lisää tuuheutta. Mä oon tykännyt tästä älyttömän paljon, sillä se tuo kivaa vaihtelua ja sopii mun mielestä niin arkeen kuin juhlaankin.

Raidallinen off shoulder
Näin kesäisin on ihana pitää rentoja vaatteita yllä, joista mun suosikkini on ehdottomasti tämä sinivalkoinen off shoulder paita. Nämä värit yhdistettynä sopii toisiinsa niin hyvin. Lisäksi paidan hihoissa on solmut mikä on älyttömän ihana yksityiskohta tässä paidassa.







4 kommenttia :

  1. Oii, oot kyllä löytänyt tosi kivoja suosikkeja! Ihana toi paita :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tuo paita on kyllä älyttömän ihana, kiitos! :)

      Poista
  2. Haha tää niiskuneiti- selvityssuihke on itseasiassa mun työpaikan oma tuote! Mutta joo itse käytän sitä mun hevosen harjaan ja häntään ja se on oikeesti ihan super!

    http://newdaysaara.blogspot.fi/

    VastaaPoista