tiistai 20. kesäkuuta 2017

MITÄ HALUAISIN TEHDÄ KESÄLLÄ 2017?

Moikka! Hiljaiseloa mun puolelta on jälleen ollut ilmassa. Tämä oikeasti kuulostaa varmaan jo kootuilta selityksiltä, sillä meidän kone päätti noin viikko sitten sanoa sopimuksensa irti. Se kyllä käynnistyy, mutta näyttö ei vaan jotenkin näytä yhtään mitään. Täytyisi nyt saada joku katsomaan sitä, ennen kuin menee mitään uutta ostamaan. Tällä hetkellä kirjoitan mun tabletilla. Sen avulla kirjoittaminen ei oo jotenkaan houkuttanut mua, koska tiedän että julkaistuani postauksen se ei näytäkkään yhtään siltä miltä olisin sen halunnut näyttävän. En kuitenkaan jaksanut enää tätä hiljaiseloa ja aikamoinen halu oli tulla kirjoittelemaan, joten tässä mä oon, näytti sitten miltä näytti. 

Vaikka kesä onkin jo alkanut, päätin silti vielä listailla teille asioita, joita haluan tehdä kesällä. Eihän vielä ole liian myöhäistä? Osan näistä jutuista tiedän toteutuvan, osasta en sitten taas tiedä ollenkaan. Saa nähdä! Loppukesästä on sitten kiva lueskella tätä postausta ja katsoa mitkä kaikki jutut toteutui ja mitkä taas ei. Eiköhän mennä nyt vaan asiaan!
Kesällä 2017 haluaisin..

... lähteä mökkeilemään läheisten kanssa. Heinäkuun viimiseen viikonloppuun ollaan ainakin tällaisia suunnitelmia jo vähän tehty. Kesän aikana tulee varmasti mökkeiltyä niin kavereiden, poikaystävän kuin perheenkin kanssa! Mä vaan rakastan mökkeilyä tosi paljon. Saa olla ihan peikon näköisena, chillata, syödä hyvää grilliruokaa, uida, saunoa ja ihastella maisemia.

... lähteä risteilylle. Tää tuleekin toteutumaan itseasiassa jo tulevana perjantaina! Päätettiin nimittäin kavereiden kanssa että lähdetään juhlimaan juhannusta tallinnan risteilyn merkeissä. Tulee kyllä olemaan niin kivaa, laivareissutkin on yks sellanen juttu mwö.istä pidän kyllä tosi paljon.

... käydä festareilla. Ruisrockiin kolmen päivän liput onkin jo check! Luultavasti en muille festareille tänä kesänä eksy, toisaalta, eihän sitä  sitten koskaan tiedä, jos tuleekin vielä hommattua liput johonkin muuallekkin.

... käydä särkänniemessä. Taas yksi juttu, jota rakastan yli kaiken. Koskaan ei voi olla liian vanha huvipuistoihin! Tänä vuonna onkin tullut käytyä jo powerparkissa, mutta särkänniemi on kyllä vähän sellainen joka vuotinen juttu. Täytyyhän sinne tullut uusi laite päästä testaamaan, terrkuin hurjapää.

... lähteä roadtripille. Tällasta juttua en olekkaan koskaan ennen toteuttanut. Olisi kiva päästä tekemään kesän aikana myös jotain uutta! Mua on muutenkin aina kiinnostanut lähteä kavereiden kanssa vaan ajelemaan ympäri Suomea, mulla on sellanen olo, että siitä tulis kyllä ihan super hauskaa!

... käydä yyterissä useammin kuin kerran. Kerran kesässä on pakko käydä yyterissä ottamassa aurinkoa ja uimassa. Tänä kesänä haluaisinkin käydä siellä useammin kuin kerran, eihän se ole edes kovinkaan pitkän ajomatkan päässä. Jotenkin sinne ei vaan koskaan tule lähettyä. Aivan ihana paikka tosin! Jos koskaan ootte lähellä Poria, suosittelen käymään.
 
... ruskettua. Tulkoon sitten purkista tai mistä vaan, mutta haluan olla ruskea! Oon kyllä aika huono ottamaan aurinkoa, en vaan jotenkaan jaksa vaikka pidän siitä kyllä. 

... uida, uida ja uida. Mulla on jokseenkin pieni kammo luonnonvesiä kohaan, mutta tänä kesänä haluaisin voittaa sen kokonaan ja käydä monilla eri rannoilla uimassa. Kyllähän se nyt vaan kuuluu kesään, yhtälailla kuin hyttysetkin, heh. Varsinkin yöuinnit on niitä parhaita!

... viettää päiviä piknikin parissa. On vaan parasta käydä ostamassa laukku täyteen herkkuja, etsiä joku kaunis paikka piknikille ja viettää siinä loppu päivä ihan vaan rentoutuen. 

... telttailla. Myös tätä olisi kiva päästä kokeilemaan! Tai siis oonhan mä ennenkin telttaillut, mutta oikeastaan vaan kaverin pihassa. Pitäisi lähteä johonkin kauemmas metsään ja pistää teltta sinne pystyyn. Toisaalta oon kyllä niin heikkohermoinen, että pelkäisin joka ikistä rasahdusta. Ja entäs sitten se vessa? 

.... juhlia. Mä tykkään juhlia tosi paljon ja kesä on siihen just sopivaa aikaa. Pääsee viettämään aikaa ihan ulkosallakin, eikä aina niissä tunkaisissa baareissa! Käytiin itseasiassa just viime viikonloppuna yhdessä ulkoilmatapahtumassa kavereiden kanssa ja tollaset on kyllä aina niin kivoja. 
... tehdä extempore reissuja. Nehän on just niitä parhaita! Koskaan ei tiedä mitä tulee tapahtumaan, eikä aina kaikkea tarvitsekkaan suunnitella. Viime vuonna lähdettiin aika extempore alahärmään asuntovaunu auton perässä ja se reissu oli sen kesän paras. Haluaisin tehdä jotain samantapaista tänäkin vuonna! Lähteä vaikka jonnekkin keikalle, johonkin tapahtumaan, mökille tai oikeastaan ihan mihin vaan. 
 
Kesällä tuun tekemään myös paljon töitä. Oikeastaan kaikki arkipäivät ja satunnaisesti joitain päiviä viikonlopustakin oon töissä, mutta se ei mun menoa haittaa tai hidasta! Listasta jäi varmasti puuttumaan paljon erilaisia asioita, mutta jos olisin tähän listannut kaikki pienimmätkin asiat, voin vannoa ettei kukaan teistä olisi sitä jaksanut lukea! Kaikki perus kesäjutut, kuten esimerkiksi grillailu, pelkästään rentoutumien, kesäöistä nauttiminen, kesäisiin vaatteisiin pukeutuminen, jäätelön syönti, nukkuminen (!!) ja sen sellaiset kuuluu totta kai mun suunnitelmiin. Mä aion niin nauttia tästä kesästä ja oon ihan varma, että siitä tulee huippu. Toivottavasti teilläkin on ihana kesä tulossa ❤️ Millaisia suunnitelmia teillä on kesän varalle? Tai mitä haluaisitte kesällä tehdä? Mun ikuinen kesäunelma on hypätä benjihyppy, mutta en usko että se tänäkään kesänä tulee tapahtumaan.

                                                                      

3 kommenttia :

  1. Kuulostaa hyvältä! Yyteri on mullakin sellainen joka kesän must -juttu :D

    VastaaPoista
  2. Voi vitsit ois kyllä niin kiva lähtee käymään Särkänniemessä pitkästä aikaa! :)

    VastaaPoista
  3. Kuulostaa täydelliseltä! Itse kävin Särkkiksessä kaksi kesää sitten ja tahtoisin kovasti tänä kesänä käydä,vielä kun sinne on tullut uusi laite, mutta saa nähdä. :)

    Ihana postaus!

    VastaaPoista