tiistai 18. lokakuuta 2016

SYNTTÄRIVIIKONLOPPU

Tarkkasilmäisimmät on saattaneetkin jo huomata, että mun kohdalla sivupalkissa ikä on muuttunut kahdeksastatoista yhdeksääntoista. Oikea syntymäpäivä osui juuri sopivasti lauantaille (15.10.) ja koko viikonloppu olikin sitten yhtä juhlaa, ainakin melkein.. :D Ajattelin nyt tulla vähän kertomaan teille mun viikonlopusta sekä julkaisemaan muutamat kuvat, vaikka niitä ei juuri tullutkaan otettua. Mulla oli tosi hauska viikonloppu, vaikka vuodella taas vanhennuttiin! 


/ Perjantai illalla lähdettiin mun poikaystävän kanssa syömään Amarilloon, koska ajateltiin, että olisi myös kiva vähän "juhlistaa" mun syntymäpäiviä kahdestaan, lauantaina kun oli tiedossa jotain muuta. Mä söin saman aterian jonka syön AINA kun olen Amarillossa syömässä. Pate oli mua rohkeampi ja uskalsi kokeilla jotain uutta. Pakko kyllä sanoa, että oli aivan sairaan hyvää. / Jälkiruuaksi tottakai brownie! Loppuilta meillä kului ihan kotona oleillen. Ennen Amarilloon lähtöä oltii jopa ihka ensimmäistä kertaa käytetty meille kuuluvaa saunavuoroa.  / 


/ Tässä näätte vähän mun lauantaista meikkiä. En yleensä kauheasti osaa/viitsi laittaa luomivärejä, mutta pitihän sitä nyt syntymäpäivän kunniaksi jotain yrittää väkertää! / Lauantai illalla vietettiin sitten muutaman kaverin kanssa synttäreitä. Oltiin aluksi meidän kotona ja myöhemmin suunnattiin Poriin baariin. Tässä muuten näkyy vähän mun asua, josta pidin paljon! Toppi on Zarasta ja hame BikBokista. / Cabaretissa sattui olemaan juuri samana lauantaina Glow Rockers, joka tarkoitti sitä että saatiin kaikenmaailman hohtavia juttuja. Kasvoihinkin olisi saanut maalia, mutta jotenkin missattiin se täysin.. :D / Empun ja Niken lahjaksi antama ja mun suuresti haluama Cheekin kirja oli sunnuntaina kovassa luennassa hieman heikosta olosta huolimatta! Täytyy kyllä sanoa, että melkein 200 sivua luettuani, en malta odottaa että saan kirjan luettua loppuun. On kyllä todella mielenkiintoista luettavaa, suosittelen. / 

Tällainen oli siis mun viikonloppu ja tää meneekin sopivasti kuulumispostauksena, jota en ole hetkeen tehnyt. Mitään kovin ihmeellistä en tehnyt, mutta tää riittää just hyvin mulle. Kiitos kaikille mun ihanille ystäville jotka vietti mun kanssa aikaa tän viikonlopun aikana <3 Monet läheiset muisti mua myös jotenkin, joten kiitos myös siitä! Mun ois tarkoitus lähteä tänään Poriin metsästämään sopivia ulkohousuja töihin, mutta toivon että sitä ennen ehdin katsoa edes yhden jakso pretty little liarsin kutos kautta, sillä oon ihan koukussa siihen sarjaan! Aivan mahtava sarja. Kannattaa tsekata, jos et ole vielä sitä tehnyt. Pitäkää kiva viikko ja me palaillaan sitten taas seuraavan postauksen parissa!



2 kommenttia :

  1. Oi, onnea synttäreiden johdosta näin hieman jälkikäteen! :-)

    http://adaemmimaaria.blogspot.fi/

    VastaaPoista